ҮЕҰ дерекқорына өз қызметі жөніндегі мәліметтерін ұсыну қағидасы

ҮЕҰ-дың қаржылық тұрақтылығының

мемлекеттік құралдары

ҚР аймағында қызметтерін жүзеге асыратын

ҮЕҰ бойынша статистика

0 ҚР тіркелген ҮЕҰ

ҚР ҚМ 2017 жылғы 17 сәуірдегі деректер бойынша

0 Жұмыс істейтін ҮЕҰ

ҚР МКК 2017 жылғы 17 сәуірдегі деректер бойынша

0 ҮЕҰ дерекқорындағы ҮЕҰ-дар

Негізгі мемлекеттік құралдары мен ҮЕҰ-ның қаржылық тұрақтылығы бойынша

жиі қойылатын сұрақтар

1. ҮЕҰ дерекқорына ҮЕҰ-ды қалай қосуға болады?

ҮЕҰ-ның дерекқорына ҮЕҰ бірден қосылады. Сіздер ҮЕҰ-ның дерекқорына ҮЕҰ-ны тіркеу үшін өткен жылдың қызметі туралы электронды немесе қағаз түріндегі есепті жыл сайын 1 қаңтардан бастап 31 наурыз (қоса алғанда) аралығында уақытында тапсыруларыңыз қажет.

2. Ұйымдар, ҮЕҰ дерекқорында бар екендігін қалай білуге болады?

Сіздер біздің сайтымыздағы ҮЕҰ дерекқор бөліміне кіріп, өзіңіздің ұйымыңызды іздей аласыз. Егер Сіздің ұйымыңыз табылмаса, сайттың осы бөлімінен 31 наурыздан кейін есеп жолдаған ҮЕҰ тізімі бар файлды көшіріп аласыз.

3. Егер есепті өткен жылы тапсырса, ҮЕҰ дерекқорында боламын ба?

Жоқ. Дерекқорда тек ағымдағы жылғы есептік кезеңде (жылы) есеп берген ҮЕҰ-лар ғана бар.

4. ҮЕҰ дерекқоры болса, ҮЕҰ-ға не береді?

ҮЕҰ дерекқоры қоғам мен донорлар үшін ҮЕҰ қызметі туралы ақпараттың ашықтығын, айқындығын, қолжетімдігін қамтамасыз етеді. ҮЕҰ дерекқоры арқылы көмек көрстеуге мүдделі азаматтар ҮЕҰ туралы қажетті ақпаратты алады, басқа ҰЕҰ-лар және донорлар әлеуетті серіктестіктерді жақсы танып және таңдай алады.

5. ҮЕҰ дерекқор бөлімінде болатын мәліметті қалай ауыстыруға болады? (мысалы, байланыс телефондары, құрылтайшылар, сайт мекенжайлары, жаңа жобалар және т.б.)

Support@infonpo.kz электронды мекенжайы бойынша жаңа мәліметтер жіберуіңіз қажет.

6. Қай кезде есепті тапсыру қажет?

ҮЕҰ дерекқорына мәліметтерді жыл сайын есепті кезеңнен кейінгі жылдың 31 наурызына дейін ұсыну қажет. Мәліметтерді алдын ала яғни, 31 наурызға дейін ұсыну өте маңызды, өйткені көп жүктеме ақпараттың жүйенің бұзылуына әкелуі мүмкін. Есептік кезеңдегі күнтізбелік жыл, өткен жылғы дерекқорға мәліметті ұсыну болып табылады.

7. Есепті не үшін тапсырады?

“Коммерциялық емес ұйымдар туралы”  Қазақстан Республикасы Заңының 41- бабы 5- тармағына сәйкес мекеме, қоғамдық бірлестік, акционерлік қоғам, қор, қауымдастық (одақ) нысанындағы заңды тұлғалар бірлестіктері нысанында, сондай-ақ осы Заңның 17-бабында көзделмеген өзге де ұйымдық-құқықтық нысандарда құрылған коммерциялық емес ұйымдар, Қазақстан Республикасының аумағында қызметін жүзеге асыратын шетелдiк және халықаралық коммерциялық емес ұйымдардың филиалдары мен өкiлдiктерi (оқшауланған бөлiмшелерi) үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті органға жыл сайын 31 наурызға дейін үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимыл саласындағы уәкілетті орган бекітетін тәртіппен өз қызметі туралы, оның ішінде өз құрылтайшылары (қатысушылары), мүлкінің құрамы, ақшаны қалыптастыру көздерi мен жұмсау бағыттары туралы мәліметтерді ұсынады.

8. ҮЕҰ дерекқорында өзімді таба алмай жатырмын неге?

Мүмкін Сіз есепті 31 наурыздан кейін тапсырдыңыз. Егер Сіз есепті 31 наурызға дейін тапсырғаныңызға сенімді болсаңыз, түсіндірме алу үшін қолдау қызметіне хат жазуыңызға болады.

9. Сайтта неге басқа тілге ауыстырған жағдайда ҮЕҰ туралы ақпарат ауыстырылмайды?

Есепте мәліметті қай тілде ұсынсаңыз, сол тілде ақпарат көрсетіледі. Егер есепті тек бір тілде тапсырсаңыз, онда ақпарат екінші тілге аудармасыз көшіріледі.

10. Қай мемлекеттік орган ҮЕҰ дерекқорын қалыптастыру бойынша уәкілетті орган болып табылады?

Қазақстан Республикасы Дін істері және азаматтық қоғам министрлігі (ДІАҚМ) ҮЕҰ дерекқорын қалыптастыруға жауапты уәкілетті орган болып табылады. Тікелей жұмысты ДІАҚМ-нің Азаматтық қоғам істері комитеті жүргізеді.

11. ҮЕҰ дерекқорына мәліметтерді беру тәртібі қандай нормативтік құқықтық актілермен регламенттеледі?

Сіз барлық нормативтік құқықтық акт бойынша ақпаратты НҚА бөлімінде қарауыңызға болады.

ҮЕҰ дерекқоры

Бұл барлық үкіметтік емес ұйымдардың бірыңғай (саяси партиялар, діни бірлестіктер, акционерлік қоғамдарды қоспағанда), жыл сайын уақытылы өз мәліметтері туралы есеп түрінде www.infonpo.kz сайтына немесе қағаз ңұсқасында пошта арқылы ұсынады.

Толығырақ

1. Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс шеңберінде ҮЕҰ әлеуметтік жобаларын іске асырудағы ашықтықты қамтамасыз ету үшін не жасалып жатыр?

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру туралы
барлық ақпараттың ашықтығы мен қолжетімділігін қамтамасыз етудің
жаңа тетіктерін енгізу жоспарланып отыр. Бұл мәселені шешу үшін АҚШ
пен Еуропалық Одақтың тәжірибесіне сүйене отырып, мемлекеттік
әлеуметтік тапсырыс туралы барлық ақпарат жинақталып, тақырыпты
қалыптастыру және мониторинг жүргізу мен бағалауды аяқтау рәсімінен
басталатын электрондық ақпараттық ресурстарды әзірлеу және енгізу
мәселесін шешеді.
(Анықтама үшін: 2002 жылдан бастап, АҚШ-та барлық федералды
қаржыландыру бағдарламаларына орталықтандырылған
қолжетімділікті қамтамасыз ететін бірыңғай онлайн платформасы
www.grants.gov әзірленді. Еуропалық Одақтың барлық гранттарына
қатысты ақпарат Интернетте қызмет саласына қарай санаттар
бойынша орналастырылады).

Мемлекеттік әлеуметтік тапсырыс

Үкіметтік емес ұйымдар бюджет қаражаты есебінен орындайтын әлеуметтік саладағы міндеттерді шешуге бағытталған әлеуметтік бағдарламаларды, әлеуметтік жобаларды іске асыру нысаны

Толығырақ

1. ҮЕҰ үшін гранттар енгізудің пайдасы қандай?

Гранттық қаржыландыруды енгізу ҮЕҰ-ларды өз жобаларын жүзеге
асыруға, әлеуметтік саланы дамытудың өзекті мәселелерін шешуге
мүмкіндік берді және қаражаттың бір бөлігін институционалдық дамытуға
қалдырды. Гранттар беру ҮЕҰ-ға гранттар беру ережесіне сай іске
асырылады және олардың орындалуына мониторингке сәйкес жүргізіледі.
Грантты беру және оны жүзеге асыру мониторингі «Азаматтық
бастамаларды қолдау орталығы» коммерциялық емес акционерлік
қоғамы түрінде құрылған үкіметтік емес ұйымдарды гранттық
қаржыландыру саласындағы оператор айналысады.
Қорларды жинақтау және ҮЕҰ-ға грант бөлу құқығы бар тәуелсіз
ұйым құрудың басты мақсаты осы қорларды берген тұлғадан: үкіметке
немесе жеке демеушіге ҮЕҰ-ға ақша аудару рәсімінен қашық болуы.
Операторды енгізу сонымен бірге ҮЕҰ қаржыландырудың
ашықтығын арттыруға мүмкіндік берді, өйткені тәуелсіз сараптама
комиссиясы үкіметтік емес ұйымдардан өтініштерді тікелей тексеріп,
бағалайды.

2. Мемлекеттік гранттардың тақырыптарын қалыптастыру туралы кім шешеді қабылдайды? Тақырыптар ненің негізінде жасалынады? Олар қаншалықты маңызды?

Грант тақырыптары уәкілетті органмен мемлекеттік
органдардың ұсыныстары мен қоғамның консультацияларын ескере
отырып, мемлекеттік саясаттың стратегиялық мақсаттары негізінде
құрылады. Мысалға, 2017 жылғы бірінші конкурстың гранттарының
тақырыптары VII азаматтық форумның қорытындысы бойынша құрылды,
онда 400-ден астам ҮЕҰ қатысты. Сондай-ақ, 100-ден астам ҮЕҰ өкілдері
қатысқан «Балаға мейірімді Қазақстан» атты халықаралық конференция
қорытындысы бойынша балалардың құқықтарын қорғау тақырыбы
анықталды.
Уәкілетті орган халықтың өзекті мәселелерін үнемі жинайды,
олардың негізінде ең өзекті мәселелер гранттар негізін құрайды.
Біз барлық азаматтарды өздерінің азаматтық ұстанымдарын
көрсетуге және Министрлікке өзекті мәселелерді ұсынуға шақырамыз.
Сонымен қатар, қоғамдық бастамаларға қолдау көрсету үшін құрылған
Азаматтық бастамаларды қолдау орталығына хабарласуға болады.

Гранттық қаржыландыру

Үкіметтік емес ұйымдарды гранттық қаржыландыру саласындағы оператордың азаматтық бастамаларды қолдау, әлеуметтік саланы дамытудың өзекті мәселелерін шешуге азаматтық қоғам институттарының әлеуетін тарту мақсаттарында үкіметтік емес ұйымдарға беретін қаражаты

Толығырақ

1. ҮЕҰ сыйлықақыларды тағайындау конкурсының нәтижесі қашан болады?

ҚР Дін істері және азаматтық қоғам министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) Министріктің жанындағы үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс – қимыл жасау жөніндегі үйлестіру кеңесінен (бұдан әрі – Үйлестіру кеңесі) ұсынымдарды алған күннен бастап Үйлестіру кеңесінің ұсынымдарына сәйкес сыйлықақыны беру туралы шешімді күнтізбелік 20 күннен аспайтын мерзімде қабылдайды және бұл шешімді Министрліктің интернет-ресурсында (сайтында) 1 желтоқсанға дейін жариялайды.

Осылайша, 2017 жылдың 1 қыркүйегінде өтінімдерді қабылдау аяқталғаннан кейін Министрлік өзінің интернет-ресурсында (сайтында) сыйлықақыға үміткерлердің тізімін жариялап, жұмыс органының қарауына ұсынды.

Дипломдарды табыстау және сыйлықақына тағайындау Министрікпен 20 желтоқсаннан кешіктірмей жүргізіледі.

2. Өтінімдерді кім және қалай қарайды, қалай бағалайды?

Конкурс бірнеше кезеңнен тұрады:

  1. Сыйлықақыны алу үшін ҮЕҰ-ды ұсыну жөніндегі өтінімдерді қабылдау туралы хабарландыру;
  2. Сыйлықақыны алу үшін ҮЕҰ-дың өтінімдерін қабылдау;
  3. Өтінімдерді жұмыс органының қарауы және Үйлестіру кеңесіне ұсыныстарды енгізуі;
  4. Үйлестіру кеңесінің ұсынымдарды әзірлеуі және оны Министрлікке ұсынуы;
  5. Сыйлықақыларды тағайындау.

ҮЕҰ-дан өтінімдерді қабылдау аяқталған соң, сыйлықақыларды тағайындау үшін өтінімдер жұмыс органымен және Қазақстан Республикасы Дін істері және азаматтық қоғам министрлігі жанындағы үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс – қимыл жасау жөніндегі үйлестіру кеңесімен қарастырылады.

Жұмыс органы өтінімдерді қарау үшін мүдделі мемлекеттік органдардың өкілдерін, қоғам қайраткерлерін, сыйлықақылар берудің тиісті бағыттары жөніндегі сарапшыларды, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерін тартады.

Жұмыс органы мынадай өлшемшарттар бойынша сыйлықақы алуға өтінімдерді қарастыруы тиіс:

  1. саланы, өңірді, республиканы дамытуға қосқан әлеуметтік үлесі;
  2. ұйымның тәжірибесі;
  3. қоғамдық тұрғыда танылуы;
  4. инновациялары;
  5. қызметтің тиімділігі.

3. Сыйлықақылар кімге беріледі?

Сыйлықақылар республикалық, салалық және өңірлік деңгейлердегі әлеуметтік міндеттерді шешуге қосқан үлесін қосқан ҮЕҰ-ға беріледі.

Сыйлықақыларды тағайындау конкурсына барлы ҮЕҰ қатыса алады.

Жыл сайын сыйлықақылар үкіметтік емес ұйымдарға Заңның 5-бабы 1) тармағында көрсетілген 15 бағыт (номинация) бойынша тағайындалады:

  1. білім беру, ғылым, ақпарат, дене шынықтыру және спорт саласындағы мақсаттарға қол жеткізу;
  2. азаматтардың денсаулығын сақтау, салауатты өмір салтын насихаттау;
  3. қоршаған ортаны қорғау;
  4. жастар саясаты мен балалар бастамаларын қолдау;
  5. демография проблемаларын шешу;
  6. гендерлік проблемаларды шешу;
  7. халықтың әлеуметтік тұрғыдан осал топтарын қолдау;
  8. жетім балаларға, толық емес және көп балалы отбасылардағы балаларға көмек көрсету;
  9. азаматтардың жұмысқа орналасуына жәрдемдесу;
  10. азаматтар мен ұйымдардың құқықтарын, заңды мүдделерін қорғау;
  11. мәдениет пен өнерді дамыту;
  12. тарихи-мәдени мұраны қорғау;
  13. қоғамдық келісімді және ұлттық бірлікті нығайту;
  14. өздерінің есебінде тұрған адамдарға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету кезінде пробация қызметіне жәрдемдесу;
  15. мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қоғамдық мониторинг жүргізу.

Сыйлықақылар

Республикалық, салалық және өңірлік деңгейлердегі әлеуметтік міндеттерді шешуге қосқан үлесі үшін үкіметтік емес ұйымдарға бюджет қаражаты есебінен берілетін ақшалай сыйақы

Толығырақ

Қолдау қызметі

Егер Сіз қателік тапқан болсаңыз, қатенің толық көшірмесін support@infonpo.kz электронды поштасына жолдауларыңызды сұраймыз.

Хабарлама қалдырыңыз

ҮЕҰ дерекқоры

ҮЕҰ дерекқор базасында туындаған барлық сұрақтар жөнінде көрсетілген телефондар бойынша қолдау қызметіне хабарласуыңызға болады.

+7 (7172) 64-25-24

+7 (7172) 74-04-20

Басқа да сұрақтар

Әлеуметтік мемлекеттік тапсырыстар, сыйлықақылар және гранттарға байланысты сұрақтар жөнінде көрсетілген телефондарға хабарласуыңызға болады.

+7 (7172) 74-02-17

+7 (7172) 74-05-11